2017/11/19

Borítómámor #2

Ahogy a legutóbbi Borítómámor posztban jeleztem: még visszatérek szebbnél szebb, ötletesebbnél ötletesebb, illetve valamiért - számomra - különleges borítókkal. 

Ennek pedig most jött el az ideje.

Meglepően pozitív visszajelzéseket kaptam az előző bejegyzéssel kapcsolatban a témában, nagyon jó tudni, hogy ilyen sokan szeretitek ezeket a - mondjuk ki - műalkotásokat nézegetni.

Rettentően inspiráló könyvborítók léteznek, amelyek a lehető legkülönbözőbb okok miatt ragadták meg a figyelmemet, így ezekből hoztam most egy újabb válogatást.



Ezúttal egyébként igyekeztem elborultabb, szokatlanabb borítókat összeválogatni, amelyek nem feltétlenül szépek a szó klasszikus értelmében (vagy bármilyen értelmében), viszont annál emlékezetesebbek, és éppen ezért ütősek. Legalábbis szerintem, de mint tudjuk, ez egy igen szubjektív műfaj.







































































[képek forrása: Goodreads]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése