2018/12/19

LAST MINUTE KARÁCSONYI KÖNYVAJÁNDÉK AJÁNLÓ


Nem siettem el, de talán biztosan vagyunk úgy egy páran, hogy tényleg utolsó pillanatokra hagyjuk a karácsonyi ajándékok beszerzését, és mint tudjuk: könyvet adni igazi jolly joker húzás. Ehhez gyűjtöttem most össze néhány (pontosabban 21+6) tippet, könyvesbolt ugyanis szerencsére elég sok helyen van, illetve a budapestieknek (vagy Budapesten megfordulóknak) még egy "ha olcsón szeretnéd megúszni" szekciót is raktam a végére, mert lássuk be, elég nagy anyagi csőd a karácsonyi időszak amúgy is (bármennyire is szeretem, szeretjük).

Eleinte úgy terveztem, hogy műfaji bontás szerint mutatok könyveket, de aztán arra gondoltam: miért nem ajánlok inkább tényleg olyan jolly joker darabokat, amiket szívem szerint - kis túlzással - mindenkinek a kezébe nyomnék élete során valamikor?

Így most olyan olvasmányokat gyűjtöttem össze - vegyes műfajban -, amelyek engem speciel mind elgondolkoztattak. Ezek különböző okok miatt mind nyomot hagytak bennem, így én is jó szívvel tudom ajánlani ajándék gyanánt szülőnek/barátnak/barátnőnek/tesónak/nagyinak/nagypapának/bibliofil háziállatnak.



Könyvértékelőért kattints a képre!
Könyvértékelőért kattints a képre!
Könyvértékelőért kattints a képre!
Könyvértékelőért kattints a képre!
Könyvértékelőért kattints a képre!
Könyvértékelőért kattints a képre!
Könyvértékelőért kattints a képre!
Könyvértékelőért kattints a képre!
Könyvértékelőért kattints a képre!
Könyvértékelőért kattints a képre!
Könyvértékelőért kattints a képre!
Könyvértékelőért kattints a képre!
Könyvértékelőért kattints a képre!
Könyvértékelőért kattints a képre!
Könyvértékelőért kattints a képre!
Könyvértékelőért kattints a képre!
Könyvértékelőért kattints a képre!
Könyvértékelőért kattints a képre!
Könyvértékelőért kattints a képre!
Könyvértékelőért kattints a képre!
Könyvértékelőért kattints a képre!


BÓNUSZ: HA OLCSÓN SZERETNÉD MEGÚSZNI


Ez esküszöm, nem a reklám helye, de a könyvmolyok számára elképesztő könnyebbséget jelenthet a Könyvudvar, ami egy olyan speckó könyvesbolt, ahol új könyveket szerezhetünk be hatalmas kedvezményekkel webshopon keresztül, vagy jelen esetben, hogy karácsonyig meglegyen az ajándék: az Astorián található kisboltjukban. (Vagy neten megrendelve, bolti átvétellel.)


Fülszövegért kattints >>ide<<!
790 Ft


Fülszövegért kattints >>ide<<!
690 Ft



Fülszövegért kattints >>ide<<!
490 Ft


Fülszövegért kattints >>ide<<!
2590 Ft


Fülszövegért kattints >>ide<<!
990 Ft

Fülszövegért kattints >>ide<<!
590 Ft


➯ Még több könyves tartalomért kövess INSTAGRAMon és FACEBOOKon is! 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése