2017/12/31

2017 könyvekben: évzáró összegzés

Ahogy azt tavaly is megtettem, ebben az évben sem maradhat el a nagy könyves évzáró összegzés.

A posztban összegyűjtöttem mindenféle adatokat:

  • hány könyvet olvastam idén,
  • melyek voltak a legnépszerűbb posztok és könyvek,
  • melyik volt a személyes kedvenc bejegyzésem,
  • melyek voltak a legnépszerűbb Instagram posztok,
  • na meg természetesen az idei 10 kedvenc olvasmányom sem hiányozhat,
  • továbbá néhány tervet is találtok 2018-ra.




ENNYI KÖNYVET OLVASTAM IDÉN

56-ot.
(Ez pontosan 10 darabbal kevesebb a tavalyihoz képest, látszik, hogy ez egy kaotikusabb év volt.) 
Az év legelső olvasmánya Cserháti Évától a Palackposta volt, az utolsó (befejezett) pedig Kazuo Ishiguro-tól a Napok romjai.


KEDVENC OLVASMÁNYAIM 2017-BŐL



http://tizkicsikonyv.blogspot.hu/2017/05/felkavaro-es-lenyugozo-jessie-burton.html






http://tizkicsikonyv.blogspot.hu/2017/08/egy-ismeretlen-vilag-kulisszai-mogott.html



http://tizkicsikonyv.blogspot.hu/2017/07/a-noi-principium-orwelli-beteljesedese.html



http://tizkicsikonyv.blogspot.hu/2017/10/rafinalt-lenduletes-kegyetlen-jo-nesb.html



http://tizkicsikonyv.blogspot.hu/2017/07/a-boldogsag-uj-neve-meik-wiking-hygge.html






http://tizkicsikonyv.blogspot.hu/2017/03/mert-tortenelem-ismetli-onmagat-es.html



http://tizkicsikonyv.blogspot.hu/2017/06/iras-festeszet-szerelem-es-haboru.html



http://tizkicsikonyv.blogspot.hu/2017/12/remenyfosztottsag-es-ultetveny-terror.html


Egyébként visszagondolva a 2017-es évem nem volt azért annyira meghatározó év olvasmányélmények szempontjából, mint mondjuk 2016, amikor több abszolút kedvencet is avathattam, de természetesen idén is sok-sok zseniális könyvhöz volt szerencsém, amelyek különböző okok miatt fogtak meg. Egyszerűen csak kevesebb volt az olyan kiugróan remek olvasmány, bár a top 10-be bekerült könyvek most sem okoztak csalódást. 




LEGNÉPSZERŰBB POSZT

A 2017-es évben a legtöbben a Szerzemények, avagy üdv a polcomon sorozat 7. részére kattintottak rá.

Szerzemények, avagy üdv a polcomon #7


LEGNÉPSZERŰBB KÖNYVÉRTÉKELŐK

A könyvértékelők közül a legnépszerűbb posztok sorrendben az alábbiak voltak:

Meik Wiking - Hygge
Munk Veronika - Kéjutca
Ryan Holiday - Az ego az ellenség


LEGNÉPSZERŰBB INSTAGRAM POSZTOK




SZEMÉLYES KEDVENCEM

Bár még nagyon friss a dolog, és amúgy sem illik ilyet, most azért megosztom, hogy nekem a személyes kedvenc posztom idén a legutóbb felkerült 》Olvasmányélményeim 2018《 letölthető olvasástervező volt, ez ugyanis teljes mértékben a saját kis projektem, amit nagyon lelkesen készítettem, és elmondhatatlanul örülök, hogy pozitív fogadtatásra talált. 

》Olvasmányélményeim 2018《 letölthető olvasástervező



TERVEK 2018-RA

Túl nagy terveket most nem fogok leírni - pedig vannak -, ugyanis kissé babonás vagyok (legalábbis ebből a szempontból), és nem szeretnék elszólni semmit, úgyhogy inkább általánosságban összegzem kicsit a dolgokat. Mindenképp folytatom a blogolást, és közben próbálgatok különböző technikákat meg agyalok folyamatosan, hogy olyan tartalmat gyártsak, amire van igény, és ami összhangban van azzal, amit képviselek. Ehhez egyébként mindig nagy segítség, ha kapok visszajelzéseket (akár pozitívat, akár negatívat - ha az konstruktív).

Így év végén kerítettem sort az első blogos nyereményjátékra, ami bevallom, engem korábban nem vonzott, de szerettem volna valami meglepetéssel készülni, és ez most annyi motivációt adott, és annyira jól esett a nyertesek részéről a visszajelzés, hogy elhatároztam: biztosan lesz még hasonló.

Az olvasástervező is fontos mérföldkő számomra, ugyanis ezzel vágtam bele az első saját kis projektembe, és amit igyekeztem valóban hasznosra tervezni. Nagy lelkesedéssel tölt el, hogy ilyen pozitív visszajelzések érkeztek ezzel kapcsolatban, így várható, hogy jövőre is elkészítem a felújított változatát. Addig pedig örömmel fogadom a visszajelzéseket: milyen funkciót hiányoltok, mi tetszik, mi nem tetszik, miből legyen több/kevesebb, stb., ez nekem nagy segítséget jelent.

Az ember mindig elhatározza, hogy majd több bejegyzés lesz, de aztán persze az élet rendszerint közbeszól, ugyanakkor én ezt tényleg nagyon igyekszem megvalósítani. Még mindig abban hiszek, hogy az embernek arra van ideje, amire szeretné, hogy legyen ideje - természetesen bizonyos keretek között, de ezt szeretném kimaxolni.

Vannak olvasmány-terveim is természetesen, bár a tavalyi listáról elég keveset sikerült megvalósítanom (konkrétan csak az Állatfarmot, ezen kívül A skarlát betűbe belekezdtem, aztán félre is tettem pihentetni), ami elég sajnálatos. Szóval a múlt évi lista így még mindig aktuális, ezt pedig kiegészíteném még többek között a Holtodiglannal (igen, még mindig nem olvastam és a filmet se láttam), A tél jegyeseivel (ez a poszt élesítésekor már folyamatban is van), Az essexi kígyóval, A Gustav-szonátával, A tökéletes idegennel (ezeket Instagramon már megmutattam), valamint vannak még mindenféle szupertitkos könyves terveim, de ezekről majd később. :)


Köszönöm, hogy ebben az évben is olvastatok, találkozunk 2018-ban! 
Boldog új évet! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése